pondelok 30. júla 2012

Paris, Je t'aime

V hlavnej úlohe... oblaky (počasie bolo jednoducho skvelé!), L'arc de triomphe (a jedna správna klasicky turistická foto), roztrhané silonky na ľavej nohe (prežili už všeličo ale skolila ich cesta metrom, pôvodne som si ich plánovala nechať celý deň ale mala som pocit/ alebo paranoju?:D že mi na ne zazerá priveľa uhladených francúzov:D), galéria Inception (adresu sme mali na pokrčenom papieriku vytrhnutom z nejakých francúzskych novín, hľadali sme ju asi hodinu blúdením úžasnými uličkami a nakoniec som sa teda dočkala aj pár obrazov Warhola a Lichtensteina), patisserie (presne toto nás lákalo na každom rohu:P).





tričko, sukňa ZARA/ psaníčko PULL&BEAR/ silonky H&M

A na záver môjho historicky prvého ozajstného príspevku môj obľúbený short film zo skvelého Paris, Je t'aime. :)



3 komentáre: